livetinorr

Mina tankar om stort och smått.Familjen ,maten och träningen som finns i bakgrunden

Gahhhh

Kategori: livet

Tålamod käre mor! Tänker jag och tar en djup suck och räknar till 10 för tredje gången på en timme. Tar 30 min att få upp sonen ur sängen och med kläder på, nej jag vägrar curla och klä på han får klä sig själv.
Sedan tar det 20 min att äta en skål flingor och mjölk och tillslut när jag tänker att nu hinner vi nog borsta tänderna och ta oss ut till skol bussen utan stress då fastnar han på lång sittning på toa :p heja heja
Ja kanske skulle vi behöva mer tid men jag vill inte gärna väcka han 5.30 så vi kämpar på snart är det sommar lov och semester sen hoppas vi att rutinerna åter kommer till skolstarten :) och mina nya rutiner med heltids schema.

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2013-07-04 | 09:08:09

    Hej min vän, ja det receptet ska jag prova mig på ngn dag. Tack! :)
    jobbigt när tålamodet tryter men du är världens bästa mamma till hampus! :)
    Mysigt det ska bli att fika framöver. Å jag längtar grymt mycket efter min semester. :)

    kram på dig!

Kommentera inlägget här: