livetinorr

Mina tankar om stort och smått.Familjen ,maten och träningen som finns i bakgrunden

Förtidig vår!

Kategori: Träning

Hej va våren är alldeles för tidig! Snön har förvandlats till en ihop tryckt is kaka . Och det blåser!!! Usch
Igår bestämdes att förmiddagen skulle ägnas åt en fisketur på skotern.
Det får avbokas om vi inte ska blåsa bort tror jag.
Hampe lär bli besviken men jag hoppas att den planerade skid svängen blir av iaf med pappan .
Själv var jag och köpte ett par skidor igår. Hoppas på att få hämta dom snart och att det blir lite nattkalllt och lite mer snö. :s
Vi kan ju få ha det vår vintrigt till efter påsk iaf!
Typ till slutet på april. Sen kan det bara Tinas bort på en helg :)
Nä nu kör vi lite frukost

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2013-02-27 | 10:44:25

    Tack min fina fina vän, du är underbar! <3

    Jag tycker det är så skönt att det är lite mer vårigt i luften, så man slipper frysa, det ogillar jag starkt!
    Dock så håller jag med lite där, under påsk får de gärna vara snöigt och fint väder med mycket sol. Jag vill kunna fira denna påsk! Fara ut med familjen på skotertur, fiska på sjön och äta kakor å korv. Hihi, förra påsken var den värsta dagen i mitt liv, ungefär som du vet. Känns så skönt att jag överkommit det! :) Det är rent underbart!

    Du är duktig å håller igång med träningen, försök kom ihåg att det inte är något tvång. vi tränar för att vi vill! :) Jag körde ett jättehårt pass igår, det var toning (styrka konditionsträning) Seriöst, har aldrig kört slut på mig så där. Kändes nästan som jag skulle svimma. Men nu vet man att man bränt kalorier och byggt lite mer muskler! Tog en timme å återhämta mig. innan jag kunde andas normalt de tog en halvtimme men sen skakade jag så mycket i kroppen, tror jag var trött sen innan.... :)

    Vi måste ses snart, du kan väl komma förbi å hälsa på någon dag? Oj vad långt det här blev...
    kram!

Kommentera inlägget här: