livetinorr

Mina tankar om stort och smått.Familjen ,maten och träningen som finns i bakgrunden

När en man är riktigt förkyld...

Kategori: livet

Så känner jag mig som en sådan just nu!!
Jätte förkyld sedan i onsdags :(
Och jag trodde att jag äntligen var lite piggare. Så trots en känning av bihålorna i morse tog jag en Alvedon och slemlösande och sen åkte vi till byn och köpte nya gympa dojor till hampe innan skolstarten. Svängde sedan för bi kompisen och kollade in deras nya sommar stuga . Inget avancerat alltså. Men när jag kom gem hade jag feber igen !! Shit ! Inte bra. Mer Alvedon . Inte bättre på måndag så går jag på sjukan.. Usch .

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2013-08-27 | 14:11:54

    Vännen! Vilken tur att du är lite bättre nu! Men hör av du inte alls är pigg. Jag är snuvig av å till å halsen har ju som sagt krånglat. Men icke har vi tid med sådant där eller hur ;-)
    Kommit på att jag bör bli bättre på att kommentera :)

    kramar!

Kommentera inlägget här: